Poliisi lätki sakkoja laittomille juhlijoille Marbellassa

 

Raporttien mukaan poliisi keskeytti kaikkiaan seitsemät kekkerit, jotka rikkoivat koronarajoituksia. Yhdet juhlista järjestettiin hotellissa ja kahdet ravintolassa. Kaikkiaan sadoille ihmisille annettiin sekä sakkoja että varoituksia turvamääräysten laiminlyömisestä. Sen lisäksi että juhlia pidettiin sulkemisaikojen jälkeen ja liian isoissa ryhmissä, juhlijoilta olivat unohtuneet sekä turvavälit että maskin käyttö. Poliisi sai tiedon juhlista yleisövihjeiden perusteella. Minimisakko turvaohjeiden rikkomisesta on yleensä 100 euroa.

Viikonlopun jäljiltä koronan ilmaantuvuusluku nousi Marbellassa yli tuhanteen, mikä johtaa kaiken ei-välttämättömän liiketoiminnan sulkemiseen ainakin kahdeksi viikoksi.

Jaa artikkeli:

[adrotate group="5"]
Mainos
[adrotate group="3"]
Jatka lukemista
Sää
Mainos
[adrotate group="1"]
Viikon kysymys

Mitä teet juhannuksena?

Katso tulokset

Loading ... Loading ...