Kiinalainen kohuttu pikamuotijätti avasi myymälän Málagaan

Shein on maailman tunnetuin, äärimmilleen viritettyä pikamuotia myyvä verkkokauppa, joka nyt avasi ensimmäisen pop up -liikkeensä Andalusiassa.

Espanjan Aurinkorannikon suurkaupunki Málaga saa kunnian olla ensimmäinen kaupunki Andalusiassa, missä kiinalaisen kohutun muotifirman ”Shein x Andalusia” -niminen erityiskiertue houkuttelee ostajia.

Jättiyritys on valinnut kolme Andalusian kaupunkia pop up -myymälänsä pitopaikaksi.

Málagassa Sheinin liike on avoinna vain kahtena päivänä: torstaina 2. ja perjantaina 3. marraskuuta kello 11-21 Málaga Factory -ostoskeskuksessa. Keskus sijaitsee Málaga Nostrumin automarkettialueella, heti lentokentän jälkeen.

Lue myös: Kiinalainen verkkokauppajätti avaa myymälän Málagaan

- Mainos -

Málagan jälkeen Granada ja Sevilla

Shein on kokeillut hyvällä menestyksellä pop up -liikettä jo Espanjan pääkaupungissa Madridissa, ja tungos kaupassa oli niin valtava, että Andalusiassa on otettu suosiosta opiksi.

Nyt Málagankin väliaikaisen kaupan sisääänpääsyä on rajoitettu 720 henkilöön päivässä.

Sisälle otetaan enintään 720 ihmistä

4. marraskuuta myymälä saapuu Granadan kauppakeskus Granaitaan yhden päivän ajaksi klo 13-23.

Myöhemmin kiertue jatkaa Andalusian pääkaupunkiin Sevillaan, missä se pysyy viisi päivää, 10.-15. marraskuuta. Sheinin pop up -myymälä avataan Sevillassa osoitteessa Avenida de las Razas 20 ja on avoinna klo 11- 21.

Sheinin mukaan ”tämä on ainutlaatuinen tapahtuma, jossa yleisö voi löytää laajan valikoiman vaatteita, kenkiä ja asusteita uskomattomin hinnoin”.

Lue myös: Plaza Mayor – 20 vuotta ostosten hurmaa

KATSO esimerkki Sheinin mainosvideosta:

- Mainos -

Shein on saanut kosolti kritiikkiä

Shein on kiinalainen, äärimmilleen viritetyllä pikamuotikonseptilla maailmanlaajuisesti toimiva vaateyritys. Se on maailman suurin pelkästään verkossa toimiva vaatemarkkinoija.

Sheinin kohderyhmänä ovat nuoret naiset ja markkinointikanavana sosiaalinen media, erityisesti Tiktok, Instagram ja nuoret sosiaalisen median vaikuttajat. Markkinoinnin lisäksi yritys etsii sosiaalisen median avulla trendejä ja tekee pikavauhdilla omia halpaversioitaan näkemistään designer-vaatteista.

Shein julkaisee jopa tuhansia tuotteita joka päivä ja tekee niistä lyhytaikaisia tarjouksia, joihin on vastattava pian.

Shein tarjoaa huikeita alennushintoja ultrapikamuodista ja kodin tavaroista.

Shein on vallannut yli 25 prosentin markkinaosuuden Yhdysvaltojen pikamuotimarkkinoista.

Yritys on kuitenkin myös saanut paljon kritiikkiä toimintatavoistaan. Sheiniin on kohdistettu maailmalla jopa boikotoimisvaatimuksia kiinalaisyrityksen ympäristövaikutuksiin, työoloihin ja eläinten hyvinvointiin liittyvien epäkohtien vuoksi.

 

Jaa artikkeli:

Artikkelin kirjoittaja

Fuengirola.fi
Mainos
Jatka lukemista