Baronan palvelukeskus laajentaa toimintaansa uudella toimipisteellä Mijasiin

Fuengirolassa 10 vuotta toiminut Baronan palvelukeskuksen toiminta laajenee ja kansainvälistyy uuden lisätoimiston avaamisen myötä. Palvelukeskus tarjoaa sähköisten kanavien kautta yli 20 yritykselle erilaisia palveluita, kuten asiakaspalvelua, myynnin tukea, laskutuspalveluita, IT-tukea, hoidon tarpeen arviointia ja yleishallinnon tehtäviä.

Asiakkuuksien tarpeiden vuoksi toivotaan, että tiimiin saadaan tulevaisuudessa myös monipuolisempaa kielitaitoa, palvelukeskuksen johtaja Marianne Eliasson kertoo.

Palvelukeskuksen päivittäinen toiminta keskittyy eri asiakkaiden palveluiden pyörittämiseen. Suurimmat  toimialat ovat matkapuhelinoperaattori- ja energiasektori.

Palvelua asiakkaan omalla kielellä

Palvelukeskusjohtaja Marianne Eliassonin mukaan Baronalle on tärkeää vastata kumppanin tarpeeseen tarjota kuluttajille palveluita heidän omalla äidinkielellään ja tarjota kumppaneille kokonaisvaltaisia ratkaisuja.

- Mainos -

-Meillä on asiakkaita, joilla on tarvetta laajemmalle kielitaidolle, kuten ruotsi, tanska, norja, englanti, espanja, hollanti, saksa ja ranska.

Lue Myös: Ruotsinkielisille asiakaspalvelijoille on tilausta Baronan palvelukeskuksessa

Eliasson on toiminut 1,5 vuotta palvelukeskuspäällikkönä, jossa hän vastaa Baronan Espanjan palveluiden maakohtaisesta johtamisesta. Hän on asunut Espanjassa 2,5 vuotta ja työskennellyt tänä aikana Baronalla.

-On hienoa olla töissä kaupungin toiseksi suurimmalla työnantajalla, hän sanoo.

Eliasson kokee myös, että Baronan arvot rohkeus, vapaus, yhdessä tekeminen ja vastuullisuus korostuvat omissa ammatillisissa arvoissa ja heijastuvat palvelukeskuksen arkeen.

Monikielisessä yhteisössä yhteisöllisyys on tärkeää

Palvelukeskuksen motto on ”One Barona”, joka tukee yrityksen arvoja.

-Olemme kaikki kollegoita omilla vastuualueillamme. Autamme toisiamme ja ratkaisemme haasteita yhdessä.

Hän lisää, että palvelukeskuksen päivittäinen viestintä tapahtuu suomen lisäksi englanniksi keskinäisen ymmärryksen ja osallisuuden varmistamiseksi.

-Meillä on erinomaista osaamista ja kokemusta 350 hengen yhteisössämme. Arvostamme kaikkia elämyksiä ja haluamme palkata parhaat henkilöt meille töihin.

- Mainos -

-Palvelukeskusympäristössä työskentely vaatii kuitenkin tietynlaista luonnetta selviytyäkseen hektisessä ympäristössämme. Tarjoammekin vahvaa tukea sekä suoriutumiseen työssä että arjen erilaisiin elämäntilanteisiin Espanjassa.

-Baronassa päivittäinen viestintä tapahtuu suomen lisäksi englanniksi. Käytäntö takaa molemminpuolisen ymmärryksen ja sen, ettei kukaan tunne jäävänsä ulkopuolelle, sanoo Eliasson, joka itsekin puhuu äidinkielenään ruotsia ja neljää eri kieltä.

Kansainvälinen työyhteisö rikastuttaa kasvavaa toimintaamme

Eliasson kertoo, että Baronan palvelukeskus on kansainvälistyvä työyhteisö, minkä hän näkee suurena voimavarana.

-Uskomme vahvasti kasvuumme ja tavoitteenamme on kasvattaa henkilöstömäärämme 450:een ensi vuonna. Uuden laajennustoimiston avaaminen vuodenvaihteen jälkeen antaa meille entistä paremmat kasvumahdollisuudet, hän sanoo.

Uusi laajennustoimisto tulee Mijasiin, ja myös Fuengirolassa sijaitsevat nykyiset tilat päivitetään vastaamaan uuden toimiston tunnelmaa.

-Uusi laajennustoimistomme tulee olemaan Aurinkorannikon upein toimisto!”

 

Kuva rakennusprojektin aloituksesta, Cyclon tj , Marianne Eliasson, kiinteistön omistaja , kiinteistöprojektin projektipäällikkö

- Mainos -

Jaa artikkeli:

Mainos
Jatka lukemista