Lukuaika: Málaga käynnistää uudelleen yhteishankkeen kansainvälisen matkailun elvyttämiseksi Andalusiassa

Málaga käynnistää uudelleen yhteishankkeen kansainvälisen matkailun elvyttämiseksi Andalusiassa

Málaga, Granada, Córdoba ja Sevilla tekevät yhteistyötä mainostaakseen kansainvälisille turisteille Andalusiaa ”yhtenä matkailutuotteena”.

Jokainen kaupunki osallistuu tähän hankkeeseen matkailun edistämiseksi 25 000 eurolla ja lisäksi Andalusian aluehallinto panostaa saman summan yhteiseen pottiin.

Tiistaina Málagassa pidettiin kokous, johon osallistuivat Málagan kaupungin edustajien lisäksi edustajat Sevillasta, Granadasta, Córdobasta ja lisäksi Andalusian aluehallinnon turismista vastaavat henkilöt.

Kokouksen tavoitteena oli elvyttää vuonna 2016 muodostettu kaupunkien liittouma, joka ponnistelee yhdessä Andalusian matkailun puolesta.

- Mainos -

Ajatuksena tällä ”Andalusialainen sielu” -nimisellä liittoumalla on markkinoida yhden kaupungin sijaan kaikkia Andalusian suuria kaupunkeja yhtenä matkailupakettina keski- ja pitkänmatkan päästä tuleville turisteille.

Andalusialainen sielu on Córdoban, Granadan, Málagan ja Sevillan kaupunkien vuonna 2016 perustama strateginen liittouma, jonka tavoitteena on luoda yksi andalusialainen matkailutuote yli kuuden tunnin lentomatkan päästä tuleville, koska heidän oleskelunsa kestää yleensä yli viikon.

Yhteismarkkinointi on suunnattu erityisesti matkailijoille, jotka tulevat Yhdysvalloista, Kanadasta, Latinalaisesta Amerikasta, Intiasta, Persianlahdelta, Kiinasta ja Japanista.

Kaupunkien omien ikonien, arvojen ja tuotteiden mainostaminen yhteisissä tilaisuuksissa ja niiden yhdistäminen yhdeksi matkailutuotteeksi nähdään vahvuutena ja yhteismarkkinointi auttaa myös turisteja niiden tunnistamisessa.

Yhteisen matkailubrändin katsotaan luovan synergiaetuja ja houkuttelevan enemmän matkailijoita, kuin jokaisen kohteen erikseen markkinoiminen. Yli kuuden tunnin lentomatkan päästä tuleville turisteille halutaan tehdä helpoksi saavuttaa nähtävyydet Andalusian suurimmissa kaupungeissa.

Kaupunkien sellaiset ikonit ja nähtävyydet kuten Córdoban suuri moskeija, Alhambran linnoitus, Pablo Picasson perintö Málagassa tai Sevillan katedraalin kellotorni Giralda, edustavat Córdoban, Granadan, Málagan ja Sevillan muodostaman Andalusialaisen sielun ilmeisiä vahvuuksia.

Lisäksi yhteisellä promootiolla pyritään myös optimoimaan neljän kaupungin teknisiä ja taloudellisia resursseja ja täydentämään toistensa tarjontaa niin, että turistit näkevät kaupunkien tarjonnan yhtenä kiinnostavana matkailukeskittymänä.

Yhtenä kohteena Andalusialainen sielu on enemmän kuin osiensa summa.

- Mainos -
Mainos
Jatka lukemista
Sää
Mainos
Viikon kysymys

Mikä on Wapun ykkösherkku?

Katso tulokset

Loading ... Loading ...