-Ilmeisesti edellinen lento 1.6. täytti sen tarpeen, mikä Aurinkorannikolta Suomeen pääsyyn oli. Meillä oli kipurajana 80 myytyä lippua tähän päivään mennessä. Tuo raja jäi parinkymmenen lipun päähän, joten tappio olisi ollut kestämättömän suuri. Yritimme viimeiseen asti löytää pienemmän koneen, jolla olisimme voineet lentää, mutta kustannukset olivat samaa luokkaa kuin Airbus 220 -koneessa, kertoo Ville Palola Boutique X hotelliketjusta.
Palolan ajatukset suuntautuvat nyt tulevaisuuteen.
-Ei ole lainkaan poissuljettua, että jossain vaiheessa vielä olisimme jollain tapaa mukana lentobusineksessa. Tämän alkukesän operaatioiden kautta tuli paljon oppia ja tärkeitä kontakteja alalta. Tiedän, että Costa Blancan suunnalla voisi syksyllä olla kysyntää lennoille, täytyy rauhassa miettiä ja tutkia asiaa.
Palola pahoittelee lennon peruuntumista ja lupaa, että jokaiselle lipun ostaneelle palautetaan rahat mahdollisimman nopeasti. Kaikkiin lipun lunastaneisiin ollaan henkilökohtaisesti yhteydessä.