Tjäreborgin asiakkaat maksumiehiksi

 

-Kun tulimme Pyr -hotelliin Fuengirolaan, virkailija ilmoitti, että hotelliamme ei ole maksettu. Ainoa vaihtoehto yösijan saamiseen oli maksaa itse 900€ hotellilaskua, kertovat Tjäreborgin asiakkaat Veikko ja Liisa Snellman.

Snellmannit ottivat tilanteen rauhallisesti ja kiittelivät hotellin henkilökuntaa toiminnasta.

-Hotelli otti puolestamme selvää milloin ja miten saamme rahamme takaisin. Eli kaikki on siltä osin hyvin.
Monelle ylimääräinen lasku jo kerran maksetusta lomasta saattaa olla ikävä yllätys. Vaikka tieto siitä, että rahat palautetaan onkin saavuttanut matkailijat, lomabudjettiin tulee iso lovi, jos hotelli pitää maksaa uudelleen heti aluksi.

- Mainos -

Tällaisissa tapauksissa asiakkaat ovat oikeutettuja saamaan ylimääräisen hotellimaksun täysimääräisenä takaisin. Asiaa hoitaa kilpailu- ja kuluttajavirasto. Se on velvoittanut matkatoimistot maksamaan ennakkoon sulkutilille vakuusmaksut, jotka kattavat juuri tämän kaltaiset kustannukset.

Jaa artikkeli:

Mainos
Jatka lukemista