Plaza Mayorin Designer Outletille hyvä alku pandemiasta huolimatta

Merkkivaatteiden outlet-myymälöistä koostuva McArthutGlen -outletkylä joutui heti alkuun melkoiseen vastatuuleen. Espanjaan julistettiin koronapandemian aiheuttama hälytystila vain kuukausi outletin avaamisen jälkeen. Vasta kesäkuussa kylä sai avata uudelleen ovensa, ja toimintaa ovat luonnollisesti haitanneet monet pandemian aiheuttamat rajoitukset.

Vastoinkäymisistä huolimatta McArthutGlen-yhtiön johdossa ollaan tyytyväisiä ensimmäiseen toimintavuoteen. Yhtiön ilmoituksen mukaan vuoden aikana alueella kävi kolme miljoonaa asiakasta. Luku olisi ilman rajoitteita ollut epäilemättä melkoisesti suurempi, mutta vallitsevassa tilanteessa se on hyvä. Samoin positiivista on ollut merkkiliikkeiden määrän lisääntyminen ja asiakkaiden tyytyväisyys.

Kesän jälkeen outlet-kylään ovat myymälänsä avanneet mm. kansainväliset muotitalot Prada, Burberry, Armani ja Furla. Espanjalaisista huippumerkeistä joukkoon ovat liittyneet Bimba y Lola, Ecoalf ja Silbon.

McArthutGlen Group on outlet-keskuksiin erikoistunut yhtiö, jolla on kaikkiaan 25 designer-outlet kylää. Näistä yksi on Kanadassa ja loput Euroopassa. Yhtiön ensimmäinen outlet-keskus avattiin vuonna 1995.

McArthutGlen -yhtiön Málagan outlet-kylä avattiin 13.2.2020. Alue tarjoaa ostoskansalle edullisia merkki- ja design-vaatteita kymmenien myymälöiden valikoimalla. Kaikissa liikkeissä tuotteiden alennukset ovat 30-70 prosenttia. Lisäalennuksia on tiedossa alennusmyyntien aikoihin.

Myymälöiden lisäksi alueella on ravintoloita ja kahviloita. Ostoskylä on pinta-alaltaan lähes 18.000 neliömetriä, ja sen rakennustyöt kestivät noin kaksi vuotta.

Jaa artikkeli:

Mainos
Mainos
Jatka lukemista
Mainos
Viikon kysymys

Pitäisikö koululaisten lomaa siirtää myöhemmäksi?

View Results

Loading ... Loading ...
Mainos